- U mag het onderwerp zelf bepalen zolang het maar te maken heeft met direct marketing, database marketing, digital marketing, copywriting, e-mailmarketing of social media. Blogs over Lesley-ann Poppe zullen niet weerhouden worden ondanks de voorspellende diepgang. Houd het onderwerp zo actueel, relevant en origineel mogelijk. De manier waarop Adam in Eva haar appels tweette zullen we wel lezen in Kerk & Leven.
- Je krijgt een gratis gedrukt examplaar van de volgende DMUpdate. Indien gewenst geparfumeerd en gesigneerd door Erik Van Vooren himself!
- In de volgende gedrukte edities van DMUpdate zullen we telkens één blogbericht opnemen. De auteur zal voor deze gedrukte publicatie vergoed worden en eeuwige roem ontvangen. Indien u erop staat kan de betaling geschieden in Dexia-aandelen, gespreid over de komende drie jaar. Omkoping van de jury is niet mogelijk, tenzij met een gesigneerde elpee van The Beatles voor Erik.
- Met het zicht op publicatie in een echt boekske vragen we u om uw blogbericht niet langer dan 3.500 tekens te maken (inclusief spaties). Illustraties enkel gebruiken als er geen copyright op rust!
- Wie intresse heeft en het zo hard voelt kriebelen, mag een mailtje sturen naar matthieu.vandenbogaert@gmail.com. De wedstrijd is in principe permanent (tot de voorraad enthousiasme strekt).
Blogwedstrijd
We werden de laatste jaren met een tsunami aan muzikale televisietalentenjacht-programma's - jawaddekes spreek dat eens vijf maal na elkaar uit - overspoeld. We hadden nog maar net met moeite Susan Boyle achter de kiezen en doorgeslikt of daar stond de nieuwe kwakende en kwelende kwelduivel al klaar. Omdat onze trommelvliezen al genoeg gemasseerd zijn, wil DMUpdate schrijverstalent een platform geven. De micro wordt vervangen door de pen en de onderbroeken en bh's die naar het podium worden gegooid door likes en retweets.
Abonneren op:
Posts (Atom)