maandag 28 juni 2010

Out-of-office in style

De geur van bbq's streelde gisteren mijn neusvleugels, het geluid van gillende kinderen penetreerde mijn trommelvliezen, muggen kwamen en masse de zachtheid van mijn huid inspecteren. De zomervakantie is nu echt begonnen! Het is echter belangrijk dat je naast een goede zonnecrème ook denkt aan een goede out-of-office.

Doe me daarbij vooral een plezier als ik je mail en wees origineel! Ik neem namelijk nauwelijks vakantie in juli en augustus. Maak me niet treurig en gebruik desnoods het internet om eentje te lenen. Wie weet val je met je out-of-office wel op zoals Michael Hann. Je kan dankzij Nuon trouwens ook in de prijzen vallen. Deze energieleverancier hanteert de out-of-office als een marketingtool (of is het nu spammingtool). Wat je ook doet, doe het in stijl. Hieronder alvast enkele out-of-the-office gedachtesprongen die ik  op het internet vond:


■ I will be out of the office for the next two weeks for medical reasons. When I return, please refer to me as ‘Kate’ instead of Dave".

■ I’ve run away to join a different circus.

■ I am currently out at a job interview and will reply to you if I fail to get the position. Be prepared for my mood.

■ Please be informed that from tomorrow, I will no longer be with this company, as I will be leaving to help some Nigerians I met on the Internet to move some money into my bank account.

1 opmerking:

J-La zei

Zo ken ik er nog een paar:

"The e-mail server is unable to verify your server connection and is unable to deliver this message. Please restart your computer and try sending again." (The beauty of this one is that when you return, you can see how many in-duh-viduals did this over and over).

"I am on holiday. Your e-mail has been deleted."

"Hi. I’m thinking about what you’ve just sent me. Please wait by your PC for my response."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...