woensdag 8 september 2010

De helden van Marketing

Onlangs werd door reclamebureau Markee het concept “de helden van IT” gelanceerd. We moeten zeggen zoals het is: de jongens en meisjes van IT verdienen het ook wel eens om in de spotlight gezet te worden. Ctrl-alt-delete-gewijs loodsen ze menig computeranalfabeet op het werk door het gevaarlijke digitale oerwoud: het web dat hapert, een muis die getemd moet worden, een virusje hier en een virusje daar. Maar wat met de helden van marketing? Volgens mijn bovenbuur zijn marketeers enkel de behangers van het bedrijfsleven. Ze plakken overal een mooi etiketje op, steken het een in verleidelijk kleedje en pappen de voordelen nog wat in. Vooral de overdrijvende trap waarop deze behangers soms staan, stoot hem soms tegen de borst. Onder het adagium beter een goede buur dan een verre vriend ben ik op zoek gegaan naar enkele commercials die hem gelijk kunnen geven….en inderdaad soms overdrijven ze wel.

1. Overdreven dieronvriendelijk (via @huurwoordenaarr)



2. Overdreven veel Britney



3. Overdreven Gay



4. Overdreven naakt



5. Overdreven articulatie



6. Overdreven stevig



7. Overdreven gevaarlijk



8. Overdreven miraculeus (via Dries Bultynck)

1 opmerking:

Koen zei

behangers weten op zijn minst de stukjes mooi op elkaar te laten aansluiten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...