woensdag 14 maart 2012

Enkele gedachtesprongen Jubileum Seminar DMUpdate (09/03/2012)

Patrick Collister

“In world of digital media direct mail is evolving to become a premium medium.”
“True DM is about behaviour change, not just attitude change.”
“The mobile phone is the most direct of all direct media.”
“Chat is good business”

Jo Caudron

“Jullie direct marketers, door jullie ervaring met one-to-one, snappen beter de mogelijkheden van de Holy Grail ( social media) dan de klassieke marketers.”

“Social media zijn geen medium dat je zo maar toevoegt aan je mediaplan. Social staat voor een attitude die een impact heeft op de manier waarop je omgaat met alle media.”

“Push communicatie in social media is contraproductief.”

“Door de komst van de social media zijn de buitenmuren van elk bedrijf veranderd in glazen muren, terwijl de mensen binnen nog achter stenen muren zitten. De klant kijkt naar binnen en tikt tegen het raam.”

“De kracht (en het monoply) van Facebook is beangstigend. Zij weten wie er naar the Voice heeft gekeken. VTM kent het profiel van de groep, Facebook kent de identiteit van het individu.”

"Content is King, maar relevantie is God!"

"De digitale economie is opgebouwd uit vele kleine niches. Gooi je volledige marketing beleid niet zo maar over een andere boeg. Je  kan beter beginnen met telkens kleine stappen te zetten."


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...