maandag 14 mei 2012
How to become a conversation company
Op dinsdag 13 maart 2012 werd het nieuwe boek ‘The Conversation Company’ van Steven van Belleghem voorgesteld, het vervolg op de ‘Conversation Manager’. Voor veel bedrijven is Het creëren van Twitter-en Facebookaccounts vandaag de dag immers vaak nog een opportunistische speldenprik, zaken die ad hoc worden opgezet zonder enige vorm van visie. Elk bedrijf beschikt echter over een heleboel onderbenut conversatie potentieel waardoor ze niet klantgericht zijn. De grootste paradox in veel bedrijven is dan ook dat ze enerzijds zeggen dat een tevreden medewerker en klant belangrijk is, maar er anderzijds weinig energie aan besteden. De ‘Conversation Company’ is geen verhaal over social media, maar een metafoor voor klantgerichte bedrijven. Hoe je van je bedrijf een conversation company maakt kan je alvast in twee stappen leren. Download de white paper en kom op dinsdag 29 mei naar de workshop van Steven van Belleghem "How to become a conversation company."
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten