vrijdag 27 december 2013

De Coca-Cola inpakposter

Inpakken is zoals Salsa dansen, je hebt er het talent voor of niet. Ik behoor persoonlijk tot de rampcategorie van mensen die een cadeau liefst in een plastic zak zou afgeven omdat mijn ingepakte cadeaus er doorgaans uitzien alsof er een bejaarde met parkinson aan heeft zitten wriemelen. Enfin, blijkbaar heeft ooit iemand beslist dat we onze cadeaus moeten inpakken in deftig inpakpapier en we moeten als kuddedieren het spel meespelen niet waar. Reclamebureau Duval Guillaume speelde in op deze inpaktraditie en lanceerde een poster/spotje voor Coca-Cola waarbij mensen in een winkelcentrum inpakpapier van Coca-cola kunnen afscheuren van een poster. Leuk, maar volledig origineel is het niet want heb dit concept van interactieve posters al meermaals de revue zien passeren dit jaar. Ik had trouwens liever een poster gehad waarbij ik een levende Poolse inpakster zou kunnen afscheuren, dat zou pas echt origineel en nuttig zijn .



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...