donderdag 12 juni 2014

Videomarketing: meer dan op een knop duwen



Exact een jaar geleden rolde ik op Vlerick Business School in mijn nieuwe job als videomarketeer. Ik had op dat moment eigenlijk evenveel kaas gegeten van video's filmen als Dimitri De Tremmerie uit FC De Kampioenen van auto's herstellen. Op die rode recordknop duwen, daar moet je toch geen fitness voor gevolgd hebben? Het resultaat van mijn eerste opname zag er dan ook uit alsof een kleurenblinde met Parkinson een Piet Mondriaan had proberen schilderen. "Misschien moest ik toch maar eens beginnen met een opleiding te volgen," dacht ik toen. Ok, maar waar? Gelukkig organiseerde het DM Institute de opleiding videomarketing op het juiste moment. Docent van dienst was Tom Rumes, die als docent op Thomas More en freelance videoconsultant die bagage heeft om je videoreis een correcte start te geven.

Door dit seminarie te volgen ben ik heus geen Steven Spielberg of Erik Van Looy geworden. Dat was ook de bedoeling niet. Deze opleiding heeft mij - door theorie en praktische oefeningen - nogmaals de ogen geopend dat filmen meer is dan enkel en alleen op die rode recordknop duwen. Ben jij een beginnende videomarketeer of communicatiemanager of medewerker die meer inzicht wenst te verwerven in de boeiende wereld van videomarketing, dan kan ik deze opleiding absoluut aanraden. Misschien wel even waarschuwen dat Tom nogal een actieve en enthousiaste docent is, kwestie dat u niet van uw statief valt als hij voor je staat!

Matthieu van den Bogaert
Marketeer Vlerick Business School

Volgende Workshop : Hoe creƫer en integreer je (zelf) volop videomarketing - met eenvoudige apparatuur op je website.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...