zaterdag 27 februari 2016

De Gouden Veer 2016




Zoals de Oscars de beste films bekroont, zo zet De Gouden Veer de beste verkoopbrief in de spotlight. Deze prestigieuze copyprijs zag voor het eerst het levenslicht in 1978 en sindsdien hebben tal van bedrijven als KBC, Bosch en KLM letterlijk en figuurlijk een pluim gekregen voor hun schitterende verkoopbrieven. Ook kleinere zelfstandigen en onbekende KMO’s hebben al meermaals de Gouden Veer naar huis mogen nemen. Op 22 maart  kan ook jij als copywriter of bedrijf geschiedenis schrijven. Vijf redenen waarom we vinden dat jij moet meedingen:
1. Je houdt van de Nederlandse taal. Het creatief taalgebruik in jouw brief is een uiting van respect voor de consument of zakelijke beslisser.

2. Als winnaar ontvang je niet alleen een gouden veer van achttienkaraats goud,  maar vooral - misschien nog véél belangrijker - eeuwige roem.

3. De prijs wordt maar om de twee jaar uitgereikt. Wie weet wordt jouw bedrijf of jouw naam als copywriter wel toegevoegd aan het prestigieuze lijstje van laureaten.

4. Een zeer brede jury van reclame- en onderwijsprofessionals buigt zich over jouw inzending.  Ze beoordeelt de inzending op strategie, resultaat en taalgebruik.

5. Indien je een student bent, kan je meedingen naar Het Gouden Dons.
Aarzel dus niet en schrijf je in tot en met 11 maart 2016. Tijdens de vorige editie dongen 48 brieven mee naar de copyprijs bij uitstek. Wie weet ben jij diegene die concurrentie dit keer naar huis schrijft.


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...