maandag 4 juni 2012
3 vakboeken in 3 uur
In amper 3 uur 3 vakboeken ontdekken? Het kan. Schrijf u nu in voor het Boekenwijzer DM Update seminar van 15 juni in Gent. U krijgt drie topboeken gepresenteerd,
1. "How cool brands stay hot", van Joeri Van den Bergh (InSites Consulting). Dit boek is verkozen tot "marketing book of the year". De auteur presenteert het "Crush" model om uw merk meer "leverage" te geven bij Generation Y (13 -29 jaar). >
2. "Open boek. Over eerlijke reclame in een transparante wereld" van Marc Michils, CEO, Saatchi & Saatchi. De wereld is open en transparant. Daarom kunnen bedrijven niet achterblijven in hun communicatie. Wat betekent dit voor uw bedrijf? >
3. "Business Blunders, Meer Dan 150 Marketingmissers & Management-bloopers" van Frans Reichardt. De auteur legt op soms pijnlijke wijze bloot welke marketingfouten er zijn gemaakt en laat zien wat we hiervan kunnen leren. DM Update abonnees komen gratis. Niet abonnees komen aan 190 euro. >
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten