zaterdag 9 maart 2013

Campagne: 100 jaar Oreo


Er zijn momenten in het leven waarop je voor de eerste keer met iets geconfronteerd wordt: De eerste keer dat je als baby een woord uitkraamt, de eerste keer dat je je lief kust of de eerste keer dat je een verkeersboete moet betalen, wat ik deze week mocht ervaren. Het klinkt misschien bizar, maar ik heb een speciale herinnering aan de eerste keer dat ik een Oreo-koekje at. Ik had er jaren geleden al enkele reclamefilmpjes van gezien en zag het koekje ook hier en daar opduiken in Amerikaanse series. Tot enkele jaren geleden was Oreo echter niet te verkrijgen in de Belgische supermarkten. Ik was dan ook heel blij dat ik de eerste keer mijn kiezen mocht zetten in het zwarte koekje gevuld met witte crème. Het was in Parijs in La Fayette. De tweede keer was in New-York. Vandaag kan je het echter op heel wat plaatsen kopen en hierdoor is de Oreo-magie en bewondering er voor mij een beetje af. Dat kan gelukkig niet gezegd worden van de reclame-campagne die Oreo onlangs voerde om het honderd jarig bestaan te vieren.


via @landerBoeckx

History through Oreo

advertentie Oreo advertentie Oreo advertentie Oreo
advertentie Oreoadvertentie Oreo advertentie Oreo

Matthieu van den Bogaert | @marketingyudai

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...