zondag 20 februari 2011

DM Update Seminar : one-to-one communicatie


Wie als marketeer meehuilt met de traditionele wolven in het bos zal nooit echt gehoor vinden bij de consument. Deze laatste kan door het reclamebos de bomen toch niet meer zien, laat staan uw gehuil onderscheiden van de rest. Doeltreffende One-to-one communicatie kan een hulpmiddel zijn indien het goed wordt toegepast. De tops en flops, kansen en valkluilen van One-to-one communicatie was dan ook het onderwerp van het afgelopen DM Update seminar van Erik Van Vooren.





Na de inleiding door Georges Van Nevel(DVN), legden Anne Vermeulen (Atos Worldline) en Philippe Cardyn (Artoos) uit hoe je de consument op een one-to-one basis kan betrekken in de retail. Ghislaine Duymelings (Overtoom), Jo De Lange (Overtoom) en Dr. Geert Verstraeten ( Python Predictions) maakten dan weer duidelijk dat een betere doelgroepcommunicatie er voor zorgt dat de omzet met 10% kan toenemen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...