dinsdag 15 februari 2011

Gezocht M/V: Marketeers met kritische Voelsprieten



We worden allemaal geboren met een bepaald talent, daar ben ik rots van overtuigd. In Jezus schuilde er een magische banketbakker en visboer, in Eddy Wally een volksentertainer, in de gemiddelde Belgische politicus een warme luchtverkoper. Alexander Overwijk kan dan weer perfect cirkels tekenen uit de losse hand en Mehmet Yilmaz kan zo hard melk spuiten uit zijn ogen dat iedere koe een traantje zou wegpinken van ontroering. Als er in u een kritische marketeer schuilt, dan moet u zeker verder lezen.

U bent dus een kritsche marketeer, dan kent u ongetwijfeld DMUpdate, de tweemaandelijkse nieuwsbrief van Erik Van Vooren gespecialiseerd in direct marketing. De redactie van DMUpdate wil zichzelf tijdens deze koude wintermaanden inhoudelijk op de rooster laten leggen. Een proefleespanel van zo'n 100 professionele marketeers wordt uitgenodigd om het volgende exemplaar van DMUpdate onder de kritsche marketingloep te nemen. Wie een review schrijft met goede punten en mindere punten maakt ten eerste kans om een exemplaar van het "DM Praktijkboek" te winnen en krijgt ten tweede sowieso een voucher die recht geeft op 25 euro korting op een abonnement. Aarzel dus niet en contacteer Linda, die nu op uw mailtje zit te wachten. Doen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...