maandag 14 maart 2011

Hoe kan CRM bijdragen tot een verhoogde klantentrouw?

CRM en loyalty programma's als middel tot verhoogde klantentrouw:

dat is het thema van het eerstvolgende Expert Seminar op 7 april van 09u00 tot 12u30 met Joke Claessen [Linkedin]. Mis deze kans niet om dit inspirerend ochtendseminar mee te maken met een zeer ervaren en bijzonder gedreven experte. Klik hier om de inhoud van het programma te bekijken.

Op basis van haar jarenlange ervaring als strategic director bij Tequilla geeft Joke Claessen u een aantal zeer concrete adviezen om uw klantenrelaties te verstevigen. Haar verhaal is doorspekt met diverse Belgische BtoC cases van bekende merken zoals Nivea, Pearl, Pal Pedigree e.a.

- De klant is veranderd... dus moet jij ook je strategie veranderen
- Hoe de relatie versterken via conversaties?
- Hoe uw klanten segmenteren?
- Hoe de sociale media inzetten?
- Missie 1: Verzamel relevante data voor uw loyalty programma
- Missie 2: Kwalificeer de data
- Missie 3: Trek  de juiste personen aan in uw loyalty programma
- Missie 4: Maak uw klanten tot ambassadeurs

Als u Joke Claessen ooit aan het werk zag weet u dat zij een zeer gedreven en bijzonder boeiende docente is.

Klik hier om u in te schrijven | Overzicht  van alle andere DM opleidingen dit voorjaar.


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...