dinsdag 12 mei 2009

Uw marketingboek dankzij Boondoggle

Om hun marketingsessies Beyond the Promise te promoten lanceerde Boondoggle onlangs een toffe feature: "schrijf ook eens geen boek". Het was toevallig tijdens een meeting dat onze marketing manager haar exemplaar toonde van Boondoggle: een "echt" boek met als inhoud enkel blanco pagina's. Toegegeven, CSR-goeroes en geitenwollensokken zullen grijze haren krijgen van zoveel papierverspilling, maar als marketingeffect kan het absoluut tellen. Ik heb mijn gepersonaliseerd exemplaar ook aangemaakt op hun site, maar helaas kregen enkel de eerste 100 gelukkigen een echt exemplaar van hun eigen boek toegestuurd. Alle andere surfers krijgen enkel een Pdf te zien. Mijn CSR-geweten is weer gesust. Vanessa - met haar 1 miljoen bomen voor Vlaanderen campagne - zou anders heel kwaad geweest zijn op mij!


Screenshot van de minisite van boondoggle - De surfer kan zelf zijn of haar inhoudsloze marketingboek maken

view full version


2 opmerkingen:

Sofie Jossart zei

Beste,

Bedankt om op de Boondoggle Beyond The Promise website ook uw eigen marketingboek aan te maken! De eerste 100 personen die een boek aanmaakten beloofden we een volledig gedrukt en afgewerkt exemplaar, thuis geleverd.

Helaas was u daar net niet bij…

Maar omdat we helemaal ‘Beyond The Promise’ zijn, hebben we besloten om uw boek toch nog te drukken! U mag het boek binnenkort in uw bus verwachten.

Heel veel plezier ermee en hopelijk tot een volgende keer.

Groetjes,

Sofie

Matthieu van den Bogaert zei

Ik kijk alvast uit naar mijn eigen leeg marketingboek, zoveel is zeker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...